Shoppa shoppa!


Det slog mig just en trevlig tanke- det är rea nu! Jag är inte den som gillar att gå och rota rea-varor (man hittar bara XL av varje plagg ändå) men när pengarna rann iväg från en på midsommar är det lägligt.. Kunde inte varit mindre lägligt eftersom jag & annie ska på bio idag! Den börjar nio, och bergvik stänger åtta. PERFA! Kanske kan få mig några skor, partylinne och helst ett par jeans! :P

Vaknade sent idag med ^^, Min säng är himmelsk.

Drömde att min syster och jag var judar, och var satta på ett fångläger tillsammans med mina syskonbarn! Shit vad jag var rädd om dom! Ingen trevlig dröm alltså.. Det kan ha berott på att jag tittade på ett program om Hitlers Läkare innan jag somnade:)

Ska försöka fixa sängplats åt annie här, eftersom jag lämnade kvar madrassen i Halmstad =/

Tjingeling!

42875-30

Kommer jag & annie se ut så ähr på bion?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0