Ni borde vara sååå avundsjuka & tacka mig!

Min vecka med emelie i bulgarien/golden sands har varit toppen med stort T! Över 30g varje dag och klarblå himmel, förutom igår som var lite mulen.. Vi har inte alls festat så som vi trodde, utan 2 kvällar tog vi oss en rajtan-tajtan, 1 utan de 2 kväll gick vi ut och dansade/röjde..
Annars låg vi på playan, shoppade massa krims-krams, badade i vågor (och ibland iskallt vatten), tagit impuls-bussturer, slappat på hotellet med godis & vatten, bränd kroppen till den milda grad att den blir en första gradens brändskada (Emelie var värst) och sitter nu här med en härligt (NEJ!) flagnande rygg....

Vi har haft det precis så som vi ville.. lugnt, fart, lugnt och ännu mera lugnt! Och självklart toppen-vädret!

Det negativa är att jag de senaste dagarna legat sömnlös pga. att jag saknar Jocke painfuly! Ahhh, längtar tills ikväll vill jag lova!

Men jag har faktiskt inte tid att sitta här och dega.. Ska
- fixa fram alla i klassens cell-phonenumber och messa dem om lite tider och shit!
- Packa ur väskan och tvätta kläder!
- Pilla på alla 600 kristaller på balklänningen.
- Lägga mig i solstolen och soooova!
- Slå in min systers & jockes födelsedagspresent!
- Slå in alla andras härliga presenter..:) Ibland är jag snäll!
- kolla mejl nr 2 om jobb and shit!

Kommer säkert på ngt mer att göra, men först väntar solstolen och bikinin! ^^, Tacka mig föra tt jag tog med mig det klarblåa vädret ;)

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sofie

helloj! Härligt att du haft de bra i solen! Tackar så väldans för det fina vädret..=) Ha de! /Sofie

2006-06-04 @ 01:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0