Mix de lá mix!


Namn: Marika Lena Svensson
Ålder: 19
Bor: Åmål, Mo Kroken
Familj: mamma Maria, pappa Lennart & storasystrarna Camilla & Veronika
Djur: Hundarna Frida & Samantha, hästarna Yanina.B och Corona Sun.

Sysselsättning: Nybliven student som väntar på att börja sommarjobbet.
Fritid: Dans, dans och dans! Förr även ridning.
Framtid: Jobba ett år och sedan maybe studera.
Sommaren: Ska njuta av de solstrålar som orkarsträckasig till Sverige.
Sommarjobb: Vaktmästare på Riksbyggen i Åmål, 4 veckor.

Favvo-mat: Ingen tvekan, Håkans Tacopaj.
Bäst: Lycka och gott humör.
Sämst: Begravningar
Färg: Alla färger gör sig olika bra i olika sammanhang.
Klädstil: Beroende vad som finns i garderoben, men mest jeans och tröja.
Hår: Långt blont med lite snedlugg

Frukostmänniska:  Oh no! Har inte kraft eller sug att göra mig frukost.
Kvällsmat: Big No-No! I vår familj dukar/ade vi aldrig fram till kvällsmat.
Körkort:
Japp! Sen Sept- 05.
Utlands-resor: Norge, Finland, Danmark, Slovakien och Bulgarien.
Gym-kort: Tyvärr. Utnyttjar det extremt dåligt.
Rum: Stort rum med vita väggar och en brun fondvägg med typisk Ikea-inredning.

Drömmar vid 5-årsålder: Ha en egen Gotlandsruss. Hatade Shettisar!
Drömmar vid 10-årsålder: Komma med i Sofias Showdansare och köpa hästen Philippe (som var min foderhäst).
Drömmar vid 15-årsålder: Bli inredningsarkitekt (Ikea var mitt Mecka)
Drömmar vid 20-årsålder: Ännu ej kommit dit ^^,

Mattematiker: Haha, njaaee! Behöver inte kommentera.
Besserwisser: Ibland kan även jag vara störande! =P
Språkkunskaper: Engelska och lite halvdan tyska. Spanskan som jag läste i 3 år är som bortblåst.
Stolta meriter: Stipendium på 13 000:-, SM-guld i discodans och VM i Slovakien, 3:e bästa Tjänst-företag (Ung Företagsamhet Fyrbodal).
Skvallerkärring: Jag lever inte för det som vissa gör, men visst kan jag oxå skvallra om ngt. :)

Telefon: Nokia "New Yorker". haha, vet inte modellen! :p
Bakgrundsbild: Hannah i sandlådan
Ringsignal: Videon Buttons med PussyCat Dolls.
Meddelandesignal: En vagt litet knackande.

Bil: Ärvt Toyota Starlet av syrran :P
Medlem: Ikea, H&M, Åhlens, SvenskFilm,
Hurtig: Vaknar jag på rätt sida så kan jag vara överallt jämnt!
Ansvarsfull: När jag vill.
Generös: Oftast ja, men beror på vad det gäller. Jag bjuder ofta!

Favorit-film: Gladiator, Braveheart och så drägglar jag till Hur man blir av med en kille på 10 dagar.
Favorit-godis: Lösvikten på ica.
Favorit-tidning: Cosmopolitan och Solo.
Favorit-program: Vänner, Americas Funniest HomeVideos och Greys Anatomy.
Favorit-grupp/artist: Just nu; Kent, Rihanna och PussyCat Dolls.
Favorit-drink: Cosmopolitan eller den jag blandar själv ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback