Hemskt och trevligt.

Det blev en trevlig utekväll igår, med tillräcklig alkoholsintag för att orka upp vid åtta och lyssna, göra frukost och prata med Hannah. Vi sov visserligen till tolv ^^, Sen vaknade camilla och vi for till örnäs och stekte en sväng.. Träffade Ida W för första gången på örnäs, sen dagen innan hon for till stockholm. Kul!

Igår då: Packade mina stuffs och for till åmål, där jag hämtade elin. Vi köpte lite snacks och blanddricka. ELin fick även för sig att hon skulle köra min skruttiga Toyota. ^^, Det gick finemang, och det var min första tur med henne sen hon fick körkortet (som hon fresten fick i april?!) Vi hämtade Robin och lämnade han :)

After, åkte vi till min syster Camilla och gjorde iordning oss där.. :) Blev även liiite förfest där med lite drinkar och vin.. :) Vad vi inte visste var att Milla & Håkan firade 10-årsdag! Wooow! Har det gått så fooort. Jag har känt Håkan i tio år, alltså sen jag var nio.. Strange! Jaja, vi hade kul där, tilsl vi gick in till Tobban bredvid och fortsatte där..

Vid elvasnåret fick vi skjuts till hc. Myyycket äldre människor som hade fullproppat uteserveringen. Men de skingrade sig senare, och yngre folk kom dit. Blev rätt mkt folk tillslut!

Efter mycket skratt och 2 cider, begav vi oss och käkade pizzeta! Jäkligt gott och välbehövligt.. Vi tog några "fina" mingelbilder på vägen hem ^^, Kanske dyker upp en lr två här snart...

Tyvärr så fick jag reda på en tråkigt sak som hänt min kära kompis, och jag funderar starkt på att åka ner och hälsa på henne. Ska köpa en fin present, som jag hoppas kan muntra upp henne! :)

Från en nagativ tanke, till en positiv, så har Halmstad Rix Fm Festival i sommar. Luuuugnt att jag kommer åka dit under MArinfestivalen den 20-23 juli. :) Tror vi skippar Winnerbäck och tar en festival istället elin?! ;) Vi kan åka helikopter turer och testa på showdans! Fräckt. Lr tjäckt, som mamma gärna uttrycker det!

Ser nu också till min glädje att de har en dansskola i Halmstad! JAAAAA!!!!

NÄe, nu vankas det korv med bröd! :P Läckert.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0