Hemligt förälskad!

Ja, hade ingen större given dag igår. Lat, lat och lat. Herregud, det är så typiskt mig på sommaren innan jag börjar jobba. Städade undan all packning från mitt resliv till bulgarien, Örebro och Halmstad det senaste. Tittade på Flightplan och degade, jo för tusan, var ute och gick med Frida. Lite hurtig har jag varit..
Sen kom J och vi gick en tur med Frida igen, gjorde smoothies och tittade på Hipphipp och Smala Sussie!
Veronika kom hem från Grebbestad igår, och som vanligt med en massa Henri Lloyd kläder, Jämnt!! Hon var även generös nog att köpa mig en übersöt nyckelring med blommor och massa bling-bling! :P Passar perfa på min väska! ^^,

Hade tänkt mig att följa med mamma till staden och slösa lite pengar. På vad återstår att se! Midsommar är ännu obokad, oroar mig inte fruktansvärt för det heller. Dyker säkert upp ngt! ("Hur ngt nu kan dyka upp?" - J) ^^,

Måste berätta att jag är hemligt förälskad! I vem undrar ni, ingen svarar jag. Eller jo, Pussy Cat Dolls! . De kan vara så grymt snygga och sexiga utan att de kommer upp i Playboy-nivå. Dessutom gör de grym musik och musikvideos. Take a look at Buttons, och ni förstår varför! Har dessutom den låten som ringsignal..^^, Älskar deras koreografi också!!
Sen tycker jag Rihanna är en annan superstjärna! Häftigt att någon sjunger om att hon själv är otrogen, inte många ggr.. Rihanna-Unfaithful.

Nu ropar mammsen! ;)

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0