Feeest..?!

Jahopp, efter en blöt och orolig natt (har svettats och vridit mig såpass mkt att lakanen låg i en smal slingra i sängen) var jag uppe tidigare än de senaste dagarna.. Filen var slut, så mitt sug efter havrefras med fil och brunfarin fick dämpas med ett päron och päronjuice ^^

Legat i solstolen och läst VR, och därmed sken följande fråga upp: Undra hur mkt Ebba Von Sydow får i inkomst varje månad?! Värt att veta? Mjaee..

Planerat för lite fest ikväll, och själva meningen var att vi skulle vara hos mig, men det blir så krångligt med skjuts till alla, så jag får bege mig in till staden istället.. Haha, redan planerat vad jag ska ha på mig: Svart-vitt mönstrad ärmklänning och leggings tillsammans med antingen mina svarta klackskor eller guld/bronsiga :) Då vet ni!

Ska bli en hel del goda drinkar har jag bestämt mig för oxå.. har ju min lilla "bartender-portfölj" ;) Slår aldrig fel.. Hoppas, hoppas, Elin kan följa med ut, var alltför läääängesen  vi var ute tillsammans! ^^/

Sjukt sugen på att dra med mig mina systrar utomlands senare i sommar.. Var meningen att vi skulle åka förra veckan med en sista minuten, men veronikas pass hann inte komma.. to bad! Får bli senare i sommar..

näe, ska sluta småäta Havrefras nu, och städa eller laga riktig mat (mackor?!) ^^,

Snart dags att göra iordning sig..! Frågan nu är: Tror ni jag får ta toyotan med vinterdäcken till stan?! ^^,

Tjing!

42875-40

Jag och min kära bal-kavaljer Krave, efter promillehalten stigit från noll till okänd siffra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0