En massa lycka på bild, som försvann......

Jajjamääään! DÅ var man vuxen. Ingen skola att gå till. Sviingott! :P Studenten var rolig. Finfint väder hela helgen. Sålde fiskpinnar på lastbilen, massa paket och blommor. Fick himlans mkt presenter:

- Dammsugare
- Fina KostaBoda glas
- Filippa K muggar
- salladsbestick
- Blender
- skålar
- smycken i mängder
- pengar
- ljushållare

Ja, ungefär det jag kommer ihåg så här på rak arm.. Tillsammans med det jag fick i fredags och det jag fick i konfirmationen, är jag redo upp till näsan att flytta! Jag har till & med lägenhetsnycklarna. ^^, Längtar* DEt som fattas just nu är tid, för imorgon far jag till Örebro och Ung Entreprenörsveckan. Fick till & med hämta stipendiet på scenen i fredags med alla andra stipendietagare.. :) Och för att överleva i en annan stad måste man ha ett jobb..
Känns som jag har tusentals saker på G, men inget riktigt hundra än. Det är bla. Ung Företagsamhet, Nautils och Träningskompaniet i Halmstad  som jag har kontakt med, äääään så länge :)

Så med en massa slappande, grillande och mysande med jocke i dag & igår, är jag såååå redo för att bege mig ut i den stora världen! Känner mig laddat!

Den enda jävligt negativa just nu är följande:
På balen i lördags, ska jag ta kort på emelie, marielle och josefin. I kameran har jag kort från hela fredagen (från champagnefrullen till läggdags) och kort tidigare från balen. Vad händer!?
JO, kameran ballar ur, som den gjort tidigare, och RADERAR alla kort! ALLA! "Ta väl vara på denna studentdagen, den kommer aldrig igen!" JAvisst fan, då är det ju grädden på moset att korten försvinner oxå.. oförståligt!

Men här kan jag inte sitta och deppa. Det ska packas, svaras på mail leta lägenheter och en massa mas. Ska gå och kolla in presenterna lite närmare oxå! :)

Fortsatt trevlig dag!

Skepp O´hoj!

42875-26
I väntan på att allt ska börja, får man roa sig med det man kan! ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!
Man får gratulera så mycket till studenten! Härligt för dej! Tråkit me korten! Men men, inte mycket man kan göra nåt åt! Ha en bra sommar!

2006-06-13 @ 23:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0