Äntligen!

Har haft en alldeles vanlig dag. Steg upp (eller sega mig upp) vid 11.00. Käkade kladdkaka och havrefras och kikade på tvn tills mamma bad mig att hjälpa henne.^^, Det blev till att rensa garaget på skräp och en tur till Östby miljöstation. Väl hemma blev det en efterlängtat dusch och besök av Jocke, som var sliten av dagens jobb. FÖrståligt. Vi åt grillad mat och tittade på Roomservice. Gött sugen på att inreda nu aif! ^^,

Fick för mig att jag skulle ta mig någon väninna till Karlstad imorgon på bio, eftersom alla 3-kunder får gå 2 för 1. Så jag kontaktade Annie, som så gärna ville med. Så imorgon kväll ska vi två se på skräckis, The Omen. ÄLSKAR skräckisar! =P Sen ska hon sova över hos mig, eftersom det kommer bli sent ifrån Kstad.

På torsdag har jag ställt in siktet på att gå ut en sväng. :) Någons om vill mit?!

TIll min stora förvåning, och besvikelse, börjar jag inte jobba förrän om 2 veckor. Gah, vad jag blir uttråkad lätt. Men, både jag och jocke har lovat hjälpa mamma med målning av huset. Blir lite sysselsättning ändå.

Fy katten vad trötter jag är! SKa surfa runt efter lite godsaker (blush.com) och sen blir det nanna!

Ha det gott!

42875-41


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0