Torsdag..und... Freitag!

Igår gjorde jag inte många knop på jobbet (som vanligt). Slutade vid tre, men gick hem till j och väntade på han. Vi åkte senare till syrran (hon & Håkan kom hem från Tunisien i tisdags..) som gav mig en Daim-påse *mumma!* och jocke en keps (för att han spelat fotboll non-stop med Pontus heeela helgen) ^^,

Vi åkte hem till moi, där mamma skulle fixa middag.. Ahh, va gott! Vi tittade i ikea-katalogen och planerade inredningen med mamma.. Undra vart hon får alla ideér ifrån.? ^^,  Självklart satte hon J i arbete: Han fick börja riva altanen..Haha,nu väntar bara att måla om hela huset, Jag & J har nämligen lovat mamma detta.. Damit! =)

Plockade lite blåbär som mamma gjorde blåbärspaj av.. Gott blev det, sen tycktes vi skymta John Blund, så vi lade oss vid tio.. *snaaark!*


Fick tre förfrågningar igårom jag ville med ut.. Kändes bra att tacka nej för att:

1) jag har inga pengar!
2) Jag börjar jobba 07.00.
3) Jag har inga PENGAR!

&

4) Jag börjar jobba 07.00!!!

De enda två skälen jag kom på.. Men märkte idag att det var bra jag inte gick ut, hade varit bra slapp och grinig i denna värmen annars!

Idag peppar jag för att sluta liiite tidigare, köpa mig en stooor påse godis och några cider på ica & sätta mig hemma och dega, EFTER jag har städat rummet. =)

ELLER... så får jag tag på någon jag kan umgås med ikväll.. Funderililerar på Emelie :)

Nope, ska nu gå och tvätta i soprummen på "källaren"! ;)


42875-41

Humöret är på tooppeli-TOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0