Torsdag!



Hur börjar dagen idag?

Jo, att jag vaknar av ett meddelande från hjärteplasket halv åtta. HALV ÅTTA!!!! Och jag som lovade att vara på jobbet kvart i sju idag.. Oh my lllord! Jag rusar upp och en kvart senare är jag i stan.. Ingen större ilska för min sena ankomst, för att min "ledare" är snällare och försiktigare än en nersövd geting ^^, Det var bara att fortsätta med mitt...

Efter jobbet ska jag hem och göra mig lite finare än mysbyxor och halvtaskig t-shirt. Ska nämligen på Floorfiller showen på hc med Elin, Rebecca, Ida och Therese.. BLir högst fyra cider ikväll, vill ju gärna komma upp imorgon oxå ^^, I tid..

Igår fick jag och jocke en middag för två av mamma, hemma! hahha! on hade ordnat till det så fint så =P Sen körde jag hem han, och köpte sedan tyrkisk peber och en magnum glass... Yummie!  Åkte hem och läste En shoppaholics bekännelser. Dne var riktigt rolig igår och jag fick mig ett antal skratt.. Förstår mig inte på kvinnan i boken bland.. ^^,

Nu ska jag ha min elvakafferast och äta min persika :)

Vi ses kanske ikväll!

42875-42
Jag med den då, mycket roliga kondom-hatten hos Emlie i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0