Snart helg!


Idag är det bannemej torsdag..1,2..2 (!!!) dagar kvar till ikea o halmstad :) Wiie! Ska bli huuur kul som helst, med tanke på att ikea har varit mitt Mecka och ikea-katalogen min bibel och jag var helt inställd på att bli inredningsarkitekt. Jag var hopplöst inedningstokig då! Det har lugnat ner sig lite nu, men förstår inte varför jag inte följde min dröm, så här i efterhand... hmm...

Det roliga blir att se om våra inredningsplaner verkligen funkar nu & att allt får plats i lägenheten..^^, Pinsamt om inte! =P

Förrutom detta drömmande, så har jag snart bara 2 veckor kvar på jobbet.. Wiie! (ännu en gång!) Egentligen hade jag bara 4 veckor, men fick vara snäll och ta en vecka till, eftersom en gubbe här inte skulle fått en ynka semestervecka på hela året annars.. Im nice! ^^ Dessutom ger det mera pengar i kassan, inte att förglömma...

Laddar för en utekväll (rel. lugn) ikväll med Rebecca, jobb imorgon och sedan maybe bio med Jocke, innan vi lastar på säng och alla mina lådor med grejer i budbilen, för att sedan somna-vakna och åka till Ikea! =) Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0