Onsdag

Sitter hemma hos jocke och väntar på han..

Jobbet/Dagen idag:

Lugna fiskar under morgonen/förmiddagen, tills vi åkte till Färghuset och klippte rosbuskar.. Centimeter långa taggar rakt in i fingrarna är inte kul..! Jag hann till och med göra mig smörgåsar till jobbet; grovt bröd med ost, tunn skinka och groddar. orkade inte skära upp tomater ^^, Men det var got ändå..

Funderar lite på vad jag ska göra sen... Ta en powerwalk med Frida kanske.. Beror på om jag orkar, för då skyller jag på att hon börjar bli gammal och inte orkar gå så långt längre (fast den hunden kommer att gå/springa/leka tills hon stupar och dör)... Liiite sugen på att äta glass och läsa En shoppaholics bekännelser också ^^, Bra bok det dära!

en annan fundering jag har är om jag verkligen ska åka på Ung entreprenörsskaps-reunion.. Ska fundera några dagar till innan jag bestämmer mig.. :)

Ha det fiiint!

42875-32

Jag vill ha glaaaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0