Onsdag

Det pinsamma är, att jag kommer inte ihåg vad jag gjorde igår...hmmm....^^,

Ahhh! Mamma fick med mig till mormor ändå, och jag gick och svor åt alla fläckflugor och bromsar som försökte bita mig och driva mig till vansinne ( De lyckades!) Hästarnas fel att bromsarna är där över huvudtaget! :P
Jag var inte riktigt på humör för att rensa rabatter i stekade solsken (dvs. mitt sommarjobb).. Men jag bet ihop, och blev klar några timmar senare!
Sen fick jag skotta lite skit (haha!) hos hästarna, och funderar på om inte Nina har urinvägsinfektion.. Stackarna till hästar blir så bitna nu på sommaren :( fick ståoch klia dem en stund.. :)

Sen vankades det lax med rödlökssås (my favvo!) Fick reda på att Fredriks pappa (veronikas boyfriend), som numera är veterinär, har varit textilingenjör och jobbat för Tiger. Snacka om att byta yrke! :)

After that, åkte jag till J. Där blev det fotbollstittande och käka muuummmsig glass! Fillibabba! Gick upp klockan sju för att åka hem. Tog med mig Frida ut på en liten walk, och sen somnade jag som en stock och sov tills 12.. :) Precis käkat frulle och läst nwt på altanen ^^, Jag har det braa..

Iaf i några dagar till....

Idag hoppas jag på att jag kan ta en fika med Camilla, eftersom jag inte kunde hämta henne på Näl igår. Hoppas, hoppas! ^^,

Vill ni veta ngt som gör mig gaalen?! Veronikas melonbitar överallt!! HOn käkar melon 24/7, och de är överallt.. Och det är jag som tillslut får plocka upp det! Rättvis värld vi lever i...

Äh, sluta grina.. Nu ska jag gå och läsa En shoppaholics bekännelser och steeeeka i ngn timma!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0