Nu är äntligen brännan tillbaka..

Efter att ha legat och stekt under helgen och igår, har jag äntligen fått tillbaka solbrännan.. :) Ser ut att bli lite molnigare idag, och det gör mig inte på bra humör..

Var ju som sagt ute en sväng i lördags. Förfest hos tobbe, med vad vi trodde skulle bli en del folk från klassen, men högsta besökta numret blev 3 (!). Jaja, vi ahde kul iaf. Sen blev det Hörnan till stängningsdags.. Oboy vad killarna röt ifrån när jag var den enda som inte behövde visa legg :P Moahah! TOg en tequila och cider med Karllund, som avslutades med en pizza..Sen hem till J och soooova!

Upp tidigt och hämta bilen hos syster, köpa mat på ica (fortfarande med lördagens smink på) och sen hem till vovvarna! Låg och halvsov tills Veronika och Fredrik drog med mig och J till svanskog för att bada.. Och det var sköööönt!

Igår blev det Örnäs och senare ett dopp i Svanskog med J. Sen gjorde vi fransk hotdog ^^, Mummsigt och mättande...

Planerna för idag? Ingen susning. SItter och grubblar för fulla maskiner för att slippa rensa rabatter och klippa gräs hos mormor.. Ska först och främst betala min mobilräkning *surt* som denna månaden landade på 540 kr.. Och då ska jag meddela att jag bäääävar inför nästa räkning ! =/

Ah just det! Ska påminna mina fd.classmembers om pengarna till mig!

Nästa vecka börjar mitt jobbande! SKa bli gott, för jag jobbar ute då med! haha, vissa har det braaa!

Sen är jag sugen på en tacokväll med Jocke! =)

42875-26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0