Irriterande..

Sitter hemma hos J och väntar på pappa, så jag kan komma hem ngn gång.

till min stora irritering är min order från h&m försenad. Beställde ett par jeans, lila kofta och ett vitt längre linne förra veckan fårn nya katalogen (utan att ha tittat igenom den..) Jag har en tendens att handla på faktura=illa & bra! Man slipper betala när man får paketet. Bra för en annan som får sina pengar senare.

Haha, jag kommer inte ens ihåg hur jeansen såg ut. Kanske kan erinera mig om att de var svarta/gråa med bootcut..^^,

När jag kommer hem ska jag pyssla med cykeln, packa ihop lite mera av mina grejer till hstad och tvätta. Har tyvärr 4 stooora tvåttpåsar fyllda med tvätt, så med andra ord är det som ligger kvar  garderoben inget jag använder särskilt ofta.. Kan lika gärna lägga undan det!

Ska lyssna på Jose Gonzales samtidigt som jag donar oxå.. Sweet voice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0