Basshunter

Jajjamän! Igår då..
Pratade med Rebecca på Ica, och vi fick för oss att vi skulle åka till säffle eftre hon jobbat. Så vid elva-tiden kommer hon & hennes mamma och hämtar mig hos syrran. VI åker till Kasenberg där Elin Åkerlund, Marielle och Lollo står och väntar med bilen. Elin kör oss galant till säffle. Väl i säffle luktar det koskit de luxe.. Luktar alltså extra förjävligt ^^,

Inne på Stenmagazinet står Basshunter och "sjunger" till Boten Ana. Lyssnade inte på han, utan gick mest och filosoferade om allt mellan himmel and earth. Nästan lite pinsamt att man inte kan festa o ha kul utan alkohol.. :/

Vi åker hem vid ett-tiden och ut till örnäs. Jag stannar inte många minuter innan jag går hem till Jocke. Slumrar sött där, och vaknar av att det är någon som måste upp och jobba =P Sover vidare, och vaknar senare ^^,

Nu funderar jag på om jag ska titta på en film, innan jag går och hämtar bilen på östra åsen (som ngn jävel fresten brutit sig in i..Grrr!) Jooo, jag hinner! Ska köpa ngt tills imorgon också...=)

Ha det bra ute i solskenet!

42875-37
Imorgon ska vi fira ett härligt år ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0