At home!

Är nu hemma och har:

-Ögnat igenom La Redoute katalogen. Grisigt mkt fint att shoppa! jaaaa! tänkte jag. Kom på; Nej, vi ska handla möbler :(  Men, får kanske liiite pengingar över, så jag har redan kryssat för flera skor, sköna hösttröjor, väskor och byxor! Lite träningskläder oxå, IFALL man skulle börja jobba som danslärare igen..

- Duschat och peelat hela kroppen! fn, känner mig ju som en man när jag kommer hem från jobbet.. Gott att få duscha av den stämpeln och ta på lite parfym ^^, Jeans, vit större kofta med ljuslila sidenband och svart längre linne nu.. Bara maten som fattas!

- Shiiit! nu kommer J, och jag som lovade att laga mat.. Ajaj, får skynda ner till frysen! ;)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0