Aj aj aj, nu fick jag vatten på mitt kuvert!

Kan inte släppa Nile City, mannen som pratar i "ordspråk"..^^,

Blir man inte glad av det som just hände mig, så sääg! Skickade ett mail igår till en dansskola i Halmstad. Skrev lite om mig och min dansbakgrund blablablabla... Avslutade fint med en fråga om de skulle nyanställa! Vad blir svaret? Jo:

Hej Marika

Ber om urshäkt för det sena svaret. Vi är jätte intresserade, du är svaret
på våra frågor, tror jag. kan vi träffas?

Susanne, ordförande i Halmstad dansklubb


Ähum, svaret på våra frågor?! Jaja.. Jag är full med svar! ^^, Och det sena svaret? Lilla gumman, jag skickade mailet igår. =P Jag blir glad för varje jobbintervju jag kan få.. :)

42875-23
Min Bobby "Babbsan" och Veronika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0