vart försvann klädintresset?

Hejhej.

Åkte till halmstad igår, eftersom emelie försvann till uppsala med skolan, lr jag, med sofia. några sittningar och rundturer på universitetet tror jag hon får uppleva.. så igår kom jag hit, en sväng genom halmstad city och ut hit till tylösand. vädret är väl lika uselt som hemma i åmål, men vad gör det när man ändå sitter inne. :)

Lagade den godaste köttsoppan igår. Fn, jag visste inte att jag var en sån jäkel på att laga mat, med tanke på att de få gångerna som jag lagar mat, är när jag lagar till jocke och mig. Annars är det mammas mat eller svält ^^,

blev mätt som svin bägge två efter en tallrik med soppa, för den är ganska maffig.. jäste i soffan och kikade på madde i floor-filler.. va de kämpar på duktigt!

Idag tog jag bussen in till city, för att kika efter klänningar/tyg/modeller till min balklänning. blev inte så mycet utav det, utan tramsade mest runt i affärer. Hittade en sååå jäkla fin brun trench-coat på only för 300kr, så gott som min tänkte jag! satt hur fint som helst. men jag kände att pengarna kanske inte räcker till.. men efter lite om och men, går jag o tar ut 300:- till jackan, hämtar den ovh ska precis ställa mig i kön, när jag ångrar mig! Ve och fasa! så jag köpte den inte.. ångrar mig lite nu..
Spenderar aldrig pengar på kläder och skor längre. Köper jag, köper jag mkt! har väl fastnat i ett jag-älskar-köpa-skräp-och-sådant-jag inte-behöver-men-söt-förpackning-träsk! ^^,

kom hem till jocke igen, en kvart senare åker han in till stan för att fira navros.. ähum, behöver bara underhålla migi några timmar nu.. ska duscha och lata mig med en film eller tre.

pratade lite med grannen magnus om det mesta. allt från jockes matlagning, vibägerns illaluktande till mina hemska dykvanor..:)  ja!

hyresvärden knackade precis på, men "maestroooo!!!" (jocke)som han så fint ropade efter när jag öppnade dörren var ju inte hemma! ska skicka ner han när han kommer hem, om han vågar! :P

Nu får det bli en dusch, ansiktsmask, film och godis. Dagens klick* har jag redan läst..

Hyresvärdens son, eller om det är han själv, spelar toxic city för femtielfte gången irad nu! switch song, dj!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0