Oh happy day..!

Oh happy day.. When Jesus walks!

Haha, skämt åsido. ^^,

En tisdag, en tisdag som dessutom är en alla hjärtans dag-tisdag.. Känns som vilken tisdag som helst. Men solen skiner, jag mår pissdåligt i både mage och huvud, pengaran är nästan total slut på kontot, mamma fyller 49 imorn och mitt hjärtplask(haha!) sitter hemma i halmstad, utan mig!

Ja, det är ungefär som vanligt. Fast jag brukar inte må så här dåligt, men man måste ju även få uppleva det..

Tycker inte om och fira sånna här dagar, hellre får det komma spontant (span..spantanskt?! ^^,)vilken tisdag som helst, det lyser upp dagarna starkare än en förutsägbar dag som denna. MEn visst kan man njuta ändå!

Var och tittade på Pontus hockeyträning igår! haha, va söta de är, dessa små pojkarna! Och pontus har tydligen redan gjort klart för sig att han ska bli proffs, för han har en ganska så speciell målgest (haha, fick fråga hur det stavades och fick tillbaka kommentaren: Och du läser svenska c sa du?!...Men visst skulle det låta bra coolt med mål-cheast...anm. målbröst) ^^, Ja, livet är inte alltid så lätt..

Sen fick jag åka till min träning och titta när de kämpade på, mår ju som sagt lite pyton. Hehe, med vikter fastspända runt handlederna körde hon hårt med armsving sofia. :) *schwing!*

Ska antagligen driiita i skola i eftermiddag och bege mig med mamma, och pappa, till karlstad för att hitta ngt tyg eller någon modell till min balklänning. Ångest lyser med sin frånvaro! Pappa insisterade på att följa med, och eftersom jag nämnt tidigare att kontot är slut, är inte jag den som är den, och säger emot! ^^,

Nu börjar jag få panik! Vi måste hitta modeller.. några affärer har fixat, but the rest of them!! Gahh!

Är dags att beställa från La Redoute nu. Efter min hemska ångest över att jag aldrig köpte jackan i halmstad, får jag dränka mina sorger i lite katalog-tittande! *mumma*

Drömde en hemsk mardröm inatt. Jag hade en dödlig( men öndå odödlig, ja, ni vet hur det kan vara i drömmar) sjukdom och var tvungen att opereras. Men jag skulle antagligen dö! 1 % chans att jag skulle klara mig, så jag ställer mig upp i drömmen och skriker åt mina nära och kära att jag fan heller tänker dö, medans tårarna sprutar åt alla möjliga riktningar. När jag vaknar gråter jag på riktigt! Scary! Tänk om jag legat och sparkat på Frida :P

Blev gott sugen på att ta en härlig vinter-ridtur igår! Saknar min Babbsan. Kan ha lite mardömmar om den händelsen med ibland. Men, när man står i ens egens häst blod rinnande över hela vägen och över en själv, sirener, brandmän, poliser och folk överallt, och en jävla veterinär som tar en sån tid på sig att hämta den jävla pistolen och bara gör lidandet värre, så tycker jag det kan vara normalt med en mardröm eller två ibland. FAN att det hände!

om man kanske skulle joina annie och jennifer med att leka med kassa-apparaten! NÄE!

^^,
Blev mycket idag.

Happy valentine, people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0