Jodå, nu har de lurviga svängt!

Helylle kväll i fredags... Stannade hemma torsdag och fredag, efter jag fått en go förkylning och hemsk ögoninflammation. vaknade hos jocke i torsdags, sen gick jag hem till milla. ville inte smitta ner han! haha ^^,

Dansen gick superbt bra! efter några drinkar intog jag scenen med en förfärlig självsäkerhet och dansen satt som 3-2 målet i dagens hockey-final! Smäck!! grymt kul, för laddningen hade laddat ända ut till nagelspetsarna.. Som kvällens entertainer fick vi lite gratis i baren, dock alkoholfritt, men vad gör det när man har med sig den viktigaste vätskan själv ^^, "värmde upp" lite på dansgolvet, och försökte mig även på att testa lite breakdance, men gav upp när jag insåg att man måste ner på golvet o kravla.. fast fn, rätt schysst på det ändå! haha!
tror jag r¨kade trampa på nutomt som stod vid scenkanten, men skylle sig själva får de allt göra! :) annie stod fram och skrek mitt namn, då kunde jag inte hålla mig för skratt.. Blev lite mingel och "kacklande" (ja, faktiskt så kacklade vi så som hönor!) med annie senare, eftersom elin fick dra därifrån efteråt.. Skojskoj!
Så, efter jag blivit bra i gasen, följer jag med jocke hem, tjaffsar lite, o drar sen hem till milla! tänk vad konstiga ord som kan slinka ur munnen när man är full..

På lördagen vaknade jag tidigt, eftersom hannah gärna pratar högt och länge... Pratade med jocke, tittade på desperate housewifes och duschade.. gick sen på kvällen ner till jocke, fick en middag (haha, ibland gör de allt för en) och degade sen framför teven.. Vaknade imorse, sa hejdå till jocke och pappa hämtade mig.. Bytte om, packade och åkte sen till bengtsfors..Mamma hade gjort en matsäck från gårdagens middag med olika gäster, och den tackar vi nog bägge för.. Jag o elin var som vanligt galna i bilen, och vid vår "oj-nu-åker-vi-av-vägen-sväng" saktar vi ner till 70 som vanligt.. vågar inte köra fort i den kurvan längre.. Scary!!
Degade i soffan i personalrummet under mina raster och tittade på finalen! haha, kände mig som grabbigast när jag satt med fötterna på bordet och colan i näven och halsade direkt ur flaskan.. gött det!!

Imorgon blir det frans- och ögonbrynsfärgning, som jag beställde för en månad sen ^^, Gott! lite gymträning med milla och sen ska jag hem och vänta på mina pengar som kommer dagen efter..
Imorgon ska jag också GÖRA klart mitt cv.. börjar brinna i knutarna nu! :P

HAde möte i onsdags kväll med alla medverkande affärer.. haha! kafferep! Klädcenter damen hade många ideer och tydligen hade hon tuggat tjat-tuggummi under dagen.. ^^, Vi fick beröm för ett välordnat möte av handledaren göran, som jag faktiskt inte tål särskilt mycket.. blä, kan man säga åt han! Ja, nu återstår det att se hur visningen blir bara! *hjälp!*

ska pyssla lite med det under veckan, och sen får det bli halmstad i slutet av veckan, för på söndag är jag öedig från jobbet! halleluja!
Sen hoppas jag också att våran nya volvo kommer.. Wiihii, pump it up!

Nu ska mamma betala räkningar.. Så jag överlåter datorn till Mrs Maria.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: öga

nu du.

2006-02-28 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0