Det närmar sig.

Nu börjar det närma sig, först och främst torsdag...Då har vi genrep+middag på hc. Känns bra, med tanke på att vi började med koreografin IGÅR! Men vi gjorde a lot! Hela 1 minut och 40 sekunder.. Många åttor det! Nu gäller det bara att komma ihåg den! ^^,

Sen är det fredag! Och det betyder för min del Partaj! Ohj, det var längesen! Känner mig som en grå tant, som plötsligt ska få bli lite färgglad för en kväll igen! haha!

Jocke gjorde middag åt mig igår. Med tända ljus! ^^, Blev mätt som en pannkaka (pangkaka?!) så sen fick det bli en massa avsnitt med Prison Break. Hade aldrig sett det förr, men det var bra! 

Ska ringa mamma sen, för jag måste skolka från matten. Hade ingen mattebok med mig igår, och det är meningen att jag ska skriva ett prov.. :P Men, gör det på fredag! LOVAR!!! ^^,


För övrigt tror jag att jag börjar bli sjuk. Ont i halsen, snuven näsa (haha, vah!) och seeeeeeg.. 

nu ska jag gå och käka frukost i cafeterian. ska bara få med mig anna!

Ha en trevlig dag!

^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0