Varför göra något när man kan sova?!

Hmm, låt se, torsdag idag vah? haha.. ingen större koll på det där.. :)

Julafton är förbi, och hela mitt rum är fyllt med klappar. Fick en massa saker som:

- 2 svarta kuddar med svart-vintage mönster på. Mmm, så härliga!
- Gulliga skor med pälskant. Väntar bara på snön nu!
- Blender
- En korg med massa himlaluktande krämer från Body Shop.
- Ljusstakar
- Rivjärn! ;)
- Strykjärn och Elvisp
- Pengar. Gött!
- Böcker
- En gööörsnygg lampa
- Lakan & påslakan
- ännu mera värmeljuhållare ;)
- En låda med en massa sygrejer. Kan vara bra att ha tyckte mamma.. :)

Ah, det var det jag kom på.haha! På juldagen vankades det förfest hos syrran med alla (alla 2?!) systrar och våra respektive + Kicki & Stefan + Nettan. Himla skoj hade vi där! :) Efter 3 bilturer fram & tillbaka av HÅkans mamma, var alla på Hc. Hej & HÅ! Träffade många jag inte träffar ofta, eller på länge, men träffade inte de jag pratat med tidigare om att vi ses där! :) Jaja.. Dagen efter gick jag & Jocke till milla igen, där det vankades kebabtallrik. Och jag, jag har mått bättre än jag gjorde då..:)

Igår satt jag och hade Canal+ derby med mig själv. Tittade bla. på Bridget jones dagbok 2, Batman begins och så var det någon mer. Inte mkt gjort den dagen!

Idag hoppas jag väl på att Jocke och jag ska till Karlstad iaf på bio. Men, det märks. Annars blir det väl lika ohändelserikt som igår.!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0