Nu är det "nästan" klappat & klart..

Idag fick jag äntligen min lön. Den var inte så värst dålig heller, men med tanke på att min framtid är oviss, får man ju spara en hel del + att det är hyror och räkningar att betala. To bad.

Till hösten då:

Ska läsa 2 kurser på Högskolan i Halmstad (5p Entreprenörskap & 5p Ledarskap). Kom inte in på Affärsutveckling och ledarskap 10 p, utan var reserv. Kanske inte så konstigt med tanke på att det var himla få platser. Jaja!
Sen ska jag fortsätta jobba som danslärare, fast med mer än dubbelt så många kurser på kvällarna, nämligen 7 st! Några mer projekt utanför Halmstad, tänker jag inte ta åt mig, för vet inte hur det blir med bil till våren.
Sen hoppas jag (eller hoppas, jag SKA) försöka fixa ett jobb som jag kan ha på dagarna.. Inte det lättaste kanske..

Nu till det som ligger närmast: Julafton!

Kanske blir det så att Jocke ska agera Tomte i år. :P Stackars barnen! Har nästan inhandlat alla julklappar, har mamma, pappa, Fredrik & Håkan kvar.  Tror jag!
Maybe, Maybe, blir det KArlstad imorgon igen med Nikki. FÅr se på det...

Men först något som ligger ännu närmare: Jocke kommer hem! Ah, så skönt..


God Jul!

42875-98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0