Fin inför julen i både hy & tand

I tisdags kväll begav jag mig till Essence i Åmål och fick avnjuta en ansiktsbehandling. Gratis oxå för den delen! MEn jag fick vänta en liten stund, och det hade jag inget emot. Hjälp vad mycket fina saker de har där.. som vanligt efter en ansiktsbehandling, kommer det skiten i efterhand. :) Men, sånt man får ta!

Efter min tur där, åkte jag till syrran och fick världens största krma ifrån Pontus. Han har tydligen saknat mig! :) Smakade på Blåbärsglögg, ganska mumma med tanke på att jag inte tycker om glögg!

Igår tog jag med äldsta syster och Hannah till Karlstad för att handla julklappar åt pappa. :) Bla. presentkort på femtusen på Resia. Ahja, själv var jag på jakt efter en klänning till juldagen. Inte lätt nu när allt är så utplockat, men fick mig en svart tubtoppsklänning iag :) Får duga!

Idag, besök hos tandläkaren. Var inte långt borta från skratt när min tandläkare var en utländsk kvinna, som lät som Yolanda i Itzhaks julevangelium. Ett på G hål, som ska lagas i FEBRUARI. Då är jag 20! Men, de skulle fixa med det ;) Tack!

Ensam hemma nu, utan hundar till & med! Skönt. Ska städa mitt rum i alla vinklar och vrår (förutom i garderoben, det är en hel veckas projekt). Mest fundersam på vad jag ska digga för musik medan jag städar?!

Fredag imorgon, vilket innebär att Jocke borde komma hem på kvällskvisten. Längtar!!

Och på tal om ingenting, är jag liiite trött på allt tjat om denna icke existerande snön. Visst, det är jääättetråkigt att det inte finns någon snö, men inget vi kan göra åt just nu iaf, och att deppa för det är helt onödigt. Försök göra det bästa av saken istället, vi kan inte ro i land varje gång ;)! Dessutom tror jag snön kommer efter nyår, precis lika mkt som förra året, så lägg inte undan kälkarna än..Vi kanske har bättre tur nästa år....

42875-87


Kommentarer
Postat av: sofia

den tandläkaren har jag med.. tycker att hon är jättego! =)

2006-12-21 @ 18:37:38
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0