While I am waiting..

..på att jag ska få lust till att diska, emelie ska vakna eftersom hon jobbat natt, att mitt hår ska växa (lååångsökt..)och att mobilen laddas kikar jag runt på nätet efter lite godbitar för en med begränsade tillgångar..

- Söta lackskor, kanske inte bekvämaste partajskorna, men ack så söta! Finns även i svart.
- Tja, skulle inte tacka nej till dessa, tights och en oversizetröja.
- Varför inte röda skor? Finns i svart.

skorna är ifrån halens.se

haha, jag tog nog pris för "mest uttråkade tjejen, men vi provar detta" kategorin förrut. var ett förmiddagsspel på trean förrut, som man ringer in och spelar på. Jag ringde 3 samtal (varför nöja sig med 1 lixom..) och kom fram 2 ggr!!! Tick, tack, tick, tac.. Grattis! Du har kommit med i utlottningen! Wiihii, tänkte jag. 35 000:- är MINA! "herregud, jag kan ju ta 5000:- varje månad i sju månader. Fn va skönt det vore!" Men, jag blev aldrig uppringd, och tur var väl det, för jag hade gissat fel ord ^^, Haha!

Sitter och funderar på om jag ska ta en powerwalk..! Har tyvärr ingen musik, eftersom jag så lägligt tappat bort min mp3 (lovar att jag lagt ifrån mig den på jobbet..) Mobilen drar så fruktanvärt mkt batteri när man lyssnar på musik. Men titta där! Jocke har en mp3. Lovar, det är säkert inga batteri kvar i den.. Och då måste man gå och köpa.. blabla bla.. Kan NÅGOT gå min väg..?!

Vi hörs sen, polare!


Kommentarer
Postat av: sanna

fina skor! :)

2006-08-19 @ 14:00:18
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: marika

Sanna:
Visst är de söta!

2006-08-19 @ 15:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0