Torsdag


Ja, då sitter man här i lägenheten, själv! Min stora fråga för dagen är vad tusan jag ska hitta på idag. Har allt lite att göra, men det blir klart på en kvart: vika tvätt, bädda sängen och diska. Then what?!

Jocke har precis vandrat iväg på nollningen, och det håller på i 10 dagar!! Vaaad, jag menar VAD, ska jag sysselsätta mig med?! Ngon som har ngn piffig idé?!

Igår hittade jag den nyöppnade Lagerhaus butiken mitt inne i Halmstad. Haha, måste ha gått förbi affären flera ggr utan att ha märkt ngt. Köpte häftstift och pluggpiller (tanken var sött iaf) åt jocke, och påsklämmar & en form till att göra is i åt mig ^^, Nästa gång jag vandrar in där ska jag köpa ett duschdraperi..

Näe, mina vänner, nu ska jag lägga undan mig datorn (har den extrema lyxen att ha bärbar dator och trådlöst nätverk..) och titta på Prison Break. Är på avsnitt 16 nu.. Exciting!

Trevlig förmiddag!

42875-19

Vill ut på en lååååång ridtur med min Babbsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0