Tisdag

Lagom jobbigt att kliva upp ur sängen idag, även om jag gick och la mig halv tio ^^,

Nu är det bestämmt, o fn va gott! Jag & min bästaste vän Elin ska åka ner till Halmstad under helgen.. Ahh! Det ska bli så himla skoj, längtar som en tok. Problemet är väl bara hur jag ska ha råd =O Men det kommer ordna sig.. Det gör det alltid.

Nu har jag äntligen fått det regnet jag ville ha.. Kom precis lagom mkt. :)

Vad händer idag?

Tja, jobb från sju till fyra, sen ska jag hämta de kläder jag fått från La redoute, hem och städa/tvätta (jag vet, jag har sagt så i två veckors tid, men idag sker det!) och slappa i sängen framför tvn. Jag & J somnade så gott igår tills vårat hus plötsligt förvandlades till en mindre kennel då veronika kom hem med två extra hundar, så vi hade fyra hundar- Frida, Samantha, Norma & Karma. Blev ett jädra liv för en stund!

Näe, bara 9 usla jobbdagar kvar-  bara att bita ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0