Home sweet home..

Jajjamän, då är man boende i Halmstad....

fredag:
sista arbetsdagen på riksbyggen, packade bilen med mina & J´s grejer.. Vid 18-tiden styr vi vår kosa söderut! I Göteborg åker vi och hämtar Nawroz grejer som vi lovat ta med + en finfin middag på Mcdonalds :P
Väl hemma i lägenheten i Halmstad ställer jag undan alla väskor, för att ta tag i det nästa dag, och somnar i stort sett lika fort jag la huvudet på kudden..

Lördag:
Vaknar relativt tidigt, har vaknat sex varje vardagsmorgon i 5 veckor, och börjar pyssla. Några timmar senare åker vi och handlar mat och Blommor ^^, Blev fina stora blommor i svarta krukor..
På kvällen kommer Martin på besök, och Joakim och han spelar spel heeeela kvällen.. Jag själv roade mig med nya VR och flertalet PrisonBreak-avsnitt+godis (of course!). Spännande nu!

Söndag:
Hmmm, vaknar även denna dagen.. ;) Kommer inte ihåg vad vi gjorde förutom en riktig lååångpromenad och att jag lagade makaroner och falukorv! Luxury! ;)

Måndag:

Upp vid halv nio, äta frukost och göra iordning sig för ett möte med Karolin på Ungföretagsamhet.. Var där vid tio och gick vid elva. Pratade lite om ditt & datt och om vad jag ska säga på torsdag. Har fortfarande inte engagerat mig djupare i det än att papprena ligger på soffbordet :)

Tisdag:
Tvätt-dag! : /

Onsdag:

Funderar på om jag ska gå ner till stan och köpa mig ngt som jag kan sysselsätta mig med! Gaaahh, börjar ju inte jobba förrän om 4 veckor.. :P Någon människa som har ngt tips på VAD man kan sysselsätta sina låååånga oplanerade timma med!?

I övrigt trivs jag som en stekare på playan här, förutom att jag REDAN blir uttråkad av tv-programmen och lägenheten! :) Ska bli gott när Elin kommer ner på besök igen..:)

Näe, nu ska jag ta bussen ner till stan (orka gå 15 minuter!) och leta efter pysselaffärer!

Tjingeling!

42875-51

Stekare, stekare, stekare, stekare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0