haha!

Moahaha, när jag kom hem igår kände jag verkligen inte för att tvätta, var mest deppad bara för att jag lämnade jocke hemma hos han och snodde bilen ^^, Men efter lite om & men, gav jag mig själv en psykisk örfil och började plocka med tvätten.. Svettigt! 4 gigantiska tvättpåsar bärde jag med mig från mitt sovrum..  Jag tror jag kvalade in till Snabbtvätts-SM, genom att sortera mörkt, ljust, rött, grått, grönt, gult, rosa osv. och bara mata in i maskinen på snabbtvätt allteftersom det blev klart.. Idag väntar lite längre tvätttider med underkläder/handdukar & vittvätt... haha! Tänkte om ni ville veta.. ^^,

Sov inget vidare utan J inatt, utan drömde mardrömmar och sparkade nog lite på Frida i sömnen eftersom hon tog upp halva sängen hela natten (inte ofta hon ligger kvar en hel natt..) Men hunden var väl glad att få ha mig för sig själv :)

Plockade fram lite utav det jag ska med mig till Halmstad igår -skor, kläder, väskor, smycken.. ah, u name it! Jag får ta med mig en gigantisk resväska ner att ha grejerna i.. Har fortfarande inte löst penga-problemen, men det tänkte jag hugga tag i ikväll.. **/

Just nu vill jag bara åka till mitt framtida hem och bara vara, komma på koreografin till danserna, laga mat, titta på tvn i den gosiga soffan och ta en powerwalk bland kvarteren.. :) Lite mer än en vecka kvar..
Är så pinsamt trött varje dag på jobbet, och känner för att slingra mig ur varje uppdrag jag får. Men som sagt, denna dagen är snart slut, imorgon är det Fredag & sen är det bara 5 dagar kvar.. :) Wiee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0