Friday


Åhh, ja blev äntligen räddad ur detta jag-vet-inte-vad-jag-ska-hitta-på dramat igår! Martins (jockes kompis här i halmstad) tjej Emelie hörde av sig till mig igår och undrade om vi skulle hitta på ngnting ikväll! Thanks... Träffade kvinnan första (& enda, än så länge!) gången på midsommar, och hon är jättetrevlig. Blir antagligen ett biobesök eller en fika..^^, Kul att få lära känna lite folk här i Halmstad!

Nu har jag precis tagit min morgondusch, jocke är på nollning och jag ska dra på mig myskläder och kanske gå en sväng och kika in på Netto.. Men first thing first, lite donande och pyssel i lägenheten! 


Kommentarer
Postat av: pauline

hej :)
hoppas du trivs nere i halmstad! visst är det mysigt att kunna pyssla och dona som man vill själv i sin EGEN lägenhet :) inga mammor att ta hänsyn till, hehe.

sköt om dig, kram!

2006-08-18 @ 11:18:41
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0