Det var ett tag sen..

.. jag skrev här, men ja har haft mer lr mindre fullt upp, ÄNTLIGEN!!

Åkte hem till Åmål i fredags, efter en mini-shopping i Göteborg där jag köpte ljusgråa stuprörsjeans, svart  linne med grått sidenband i midjan, svart oversize t-shirt, bebisrosa nattlinne i siden och lite mera skräp!

Åkte sen hem till Åmål och till mormor, så jag får träffa henne lite, för kvinnan blir inte bättre för var dag som går :(  Fick ett kärt bemötande av Frida och Samantha , som jag saknat sååå! Frida sov i mitt rum heela natten, och vi fick senare besök av Samantha på morgonkvisten. Love those dogs!
Följde med pappa till hans ANDRA häst, Malte ngnting :). En svart hingst två-åring. Jättefin!! Dock en riktig buse, men så är han hingst!
Lite fika hos travtränaren Jonny, sen åkte vi hem. Där fick jag börja göra iordning mig för kvällen.

På kvällen  var det förfest hos Nettan med mina systrar och respektive (my man hade finsittning i Halmstad dock) + några andra.. Then, gick vi till Hc & Da Buzz. Ska vara ärlig nog att säga att jag lyssnade på 1 ½ låt, och glömde mer bort att de spelade ^^, Hade en rolig kväll!

Åkte hem hit igen på söndag eftermiddag, och var hemma vid åtta, efter jag hamnat bredvid världens coolaste 6-åring som åkte tåget själv. Han bjöd på choklad, sjöng, berättade dikter & vistar och läste ur Katten Gustav för mig! fick tom. hans nummer.. hahha!

Måndag var det dansuppvisningar på en massa, massa skolor här i Halmstad, likaså idag.. Gott att det är finito nu!

Känns ännu finare att vara hemma här igen, kul att få komma hem, men till vad? Visst, familj, kompisar, djur.. Men jag måste bygga upp ett liv här nu!

Nu ska jag laga food! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0