Äntligen!!

...(anm: i bästa Gert Fylking anda).

Har kanske fått 2 extra danslärarjobb, där jag ska åka runt på olika skolor och undervisa. En skola ligger en liten bit utanför Båstad (Tennisveckan/sommarstaden..) och ska undervisa barn från årskurs 1-9 i 5/h veckan, 200:-/h. Nice! Ett projekt där de har fått 35 000:- från regeringen på att ge till, MIG!! Ohlala!

Har kanske fått en skola till, fast här i Halmstad, med samma idé, förutom att det endast är åk 7-9 + att de har fått över 50 000:- till att ge, MIG!!!

Får jag dessa jobben, klarar jag mig nog, men varför nöja sig med detta?! Ska försöka hitta ngt annat jobb som jag kan dra in pengar på..=)

Inatt lär jag inte sova dåligt! Nu är jag glaaad. Cidern står på kylning, partyskivan är klar (även om den blev i fel format..) och pengarna kommer imorgon!

Yeah Baby!!!

42875-31
Det går bra nu, kompis det går bra nu!!

Kommentarer
Postat av: pauline

vad roligt att det går så bra med jobb! :) grattis!

ja men preciiis! ska verkligen försöka passa på nu när jag bor själv ja! min städskrubb ska ex. bli rosa! ^^, hehe.

allt bra annars?
pusshej!

2006-08-28 @ 08:20:02
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0