Vad jag har skrattat..

Igår hade vi uppvisning på Karlberg. Efter lite om & men, lärde jag mig alla 3 danser :P De satt som smäck! Blev lite förvånad över Petras "solo" bara, haha!
Vi hade en störtskön dag iaf. Nere i logen ballade väl mer eller mindre jag & Sanna ur, och Petra, Madde och Anki var inte sena med att hänga på! :)
Mellan första showen för Kristineberg och allmänhetens, åkte jag och sanna till Profab och bellis och letade krukor! haha, jag hittade en jättefin som jag ska köpa till veckan.. :P En kruka!!
Sen blev det en ny mascara, eftersom färgningen börjar ge med sig, och att jag inte äger en enda mascara... förrän nu då! haha, skrattade åt Anki igår: "Har du verkligen så långa fransar..?" -Ja, Anki, det har jag allt..! :P

Sen fick jag skjuts av Elin & Eva till Jocke, eftersom jag hade kilovis med godis som jag fått från Petra. (ska jag ge till mina danselever dock!) Elin fick ta hand om godiset :P Myste hos han några timmar, sen kom pappa och hämtade mig.. Så idag ser jag ut som ett livs levande blekt troll. Man kun ju undra om jag har ngn blodcirkulation i ansiktet, så blek är jag! Trollhåret kommer från gårdagens försök att få till 80-talsfrillan! Haha, snedtofs och en jädra kaluffs på luggen! :P Frääänt!

idag blir det till att umgås med Jocke, ska väl kunna hitta på något skoj! Lite sugen på bio i K-stad.. But who knows! Planera inför morgondagens jobb, dra lite lakan med mamma, vika tvätt och tvätta ännu mera tvätt! En härligt goo lördag!

Trevlig helg, killingar!

42875-10                        42875-12
Hannah i lyxförpackning!                Marika i tröttförpackning!

Kommentarer
Postat av: sara

lite stora skor hannah eleler:P

2006-08-15 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0