Studiedag imorgon!

Ja, vad kul! Ledigt..

Nej, marika har inte ledigt! kul! Nej. Hon ska upp som vanligt och ha genrep..!  Hon har inte sytt handskarna heller, som ska vara klara imorn.. och mamma jobbar! hur ska detta gå? det bästa är ju nästan att ingen ser mina fula sykunskaper ifrån publiken :)

Nu är min syssla
att föra över pengar lite hej-vilt! Lite pengar till vaktmästaren, lite till åmåls drill & dans och självklart lite till mig! :P Ohlala! Skönt att vara företagare! Pengar som jag ska sätta undan till Bulgarien och studenten! Gahh, är så svårt att bestämma hur mkt fickpengar man ska ha.. :/

annars har det varit en lagom dag, inte för mkt eller för lite.. Solen har skinit lite titt som tätt, och mitt humör har varit mest uppåt idag! En tupplur framför teven med mitt nya goa täcke och ett glas vatten vore skönt.  Men jag har för lite ro i kroppen för att kunna göra det.. Blir nog lite nätshopping istället!

Ah just det, måste beställa ett nytt Halebop kort.. tur jag kom på det! åh, jäklar, min 3-räkning har inte kommit än, bäst att sätta undan lite pengar..

Trevlig kväll, amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0