Sköönt..

Hann med att göra 2 (!!) skolarbeten igår. phu! Nu är de ur världen, resten av sopphögen att ta igen :P

Imorse missade jag och min granne Tim bussen, utan våran vetskap. Stod där i vanlig tid, klockan blev 10 över 8, jaha bussen är sen idag.. Vi stod och skämatde om bilarnas icke existens och cyklarna skulle vara bilar istället. Skulle se bra roligt ut om bussen skulle komma med 50 cykelsadlar, kan tänka mig att det blir jobbigt för chauffören att trampa! jaja, vi skrattade så tårarna rann iaf!
Klockan blev halv nio, och jag ringer mamma som ska köra oss till stan. När jag lägger på, då kommer bussen från staden, så alltså har vi missat den :P Vi hade kul iaf!

En massa
genrep på förmiddagen, sen en liten dans i aulan för  alla lärare.. Pappa kom och hämtade mig efter 13.00. Väl hemma la jag mig i sängen och tänkte "vila".. Samantha och Frida kom självklart och joinade mig. Vi somnade alla tre!
Kära Jocke ringer och väcker oss om sina middagsproblem. Pratar med han en sväng, sen får han för sig att han ska städa, så då fick jag oxå göra det.. Dammsög nyss nedervåningen, bara mitt rum och övervåningen kvar att trixa till!

Förberedde pappa på sista räkningen av Bulgarien nästa vecka :P Var inga större problem! Bra.

Förutom att vara irriterad på att snön ÄNNU orkar slingra sig ner, ska jag städa, laga mat, tvätta och mysa med en skräckis ikväll!

Trevlig fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0