Javisst fn är det så..

Jag har fått Konjuktivit.. haha! Låter som svensk grammatik.. men näe då.. Det är en infektion i bindehinnan.. Kul!! Inte varit hos doktorn än, eftersom det är röd dag, men jag har kollat igenom en hel del av Veronikas sjukböcker, och allt stämmer  in..  Lite antibiotika i några dagar och det sägs att det ska vara väck!

Tänkte sätta mig och göra en hemtenta i Organisation & Ledarskap, men skräll Marika, att hon inte hittar boken... Så jag fick sätta mig och påbörja mina 3 (!!!) bokredovisningar.. Så gött när man sparar allt till sist!

Gick skit i hockeyn igår.. Efter första perioden tänkte jag överraska Jocke lite, så jag åkte ner till han. :P
Andra
perioden började bra hörde jag, för jag var nämligen i stallet och pratade med Kicki innan jag for till stan.. Men så fort jag satte mig i bilen, blev det 1-1. Åh! Surt..
Nu tycker jag inte Frölunda förtjänar att vinna, för de spelar inget bra.. Färjestad har inte fått smaka guld sen 2001,s å det kanske är dax..

Blev ingen middag här hemma igår, utan den blir av idag! Ska få med mig syster Camilla ut på en långpromenix runt sjön..

Förutom ögonen, så leker livet..Studenten står där borta och vinkar.. Om ca 2 veckor far Sp3A ei till Göteborg och gör den staden osäker i 2 dagar! haha.. njae, nu ljuger jag.. Vi ska på en teater, någon kyrka och en judisk församling! =P Blir nog någon drink eller 2 på torsdagskvällen efter teatern!

Nu ska jag städa upp i rummet, ser inte vackert ut där!

ha en fortsatt strålande dag!

42875-23

Veronika & Bobby. Gosh I miss him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0