Halmstad

Imorgon 9.30 far jag till Halmstad igen. Ska bli spännande! Ska till & med på ett möte vid högskolan.. :P Wiihii!!

Dessvärre får jag åka hem igen på lördag, eftersom jobbet kallar på söndag.. Shit happens!

Har bestämt mig gör att snosa runt på h&m imorgon eftersom det är 10% rea! En vårjacka står på listan.. Åh, hur ska man på pengarna att räcka?! Bulgarien, studenten, balen, kläder, fester.. A, you name it!

fick en genial idé angående balhåret.. Om jag skippar det halvuppsatta (som jag tror varenda eviga tjej ska ha på balen) och kör en 50/60-tals inspirerad frisyr, med ett tjockt diadem med strass, och självklart världens största volym på håret..?! Vore tjäckt!

Har fått syn på den perfekta studentklänningen i La Redoute! Tyvärr tror jag annie ska ha den.. hmm..
Då får jag ta denna istället.. Känns inte helt OK men.. Annars var denna söt.. ge mig denna att ha på midsommar!

jaja.. livet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0