Egentligen..


Har jag inte tid att sitta här och spilla tid.. Ska på företagar-årsmöte 19.00 och presentera mig & emelie. "Hej! Mitt namn är Marika Svensson och jag är vd på FashionAid. Våran affärsidé är inte så tokig egentligen, utan den går helt enkelt ut på att..."

haha!

Sen ska jag nanna hos J. Ska hinna plugga lite psykologi mellan nannandet och mötet..
 Men innan dess ska jag packa kläder, duscha, fräscha till mig, packa ner träningskläder, skolböcker, laddare, mp3, pengar och annan skit man må behöva tills imorgon eftermiddag..

Hade matte c prov idag ^^, Förvånad över mig själv ändå, har aldrig pluggat så mkt till ett matteprov (har aldrig gjort det överhuvudtaget) som till detta. Satt 2 h med jocke efter jobbet i söndags. Sen 2 timmar igår kväll.. sen en i halv timma med emelie i skolan.. Och jag knäckte nog kanske 3 tal som jag var säker på. Resten är för mig en gåta. Hur fan ska jag komma ihåg hur man får ut den maximala kvadratmetern ur en cylinder..? . =P katastrof!!

Läst lite magazines nu efter skolan.. kliar i fingrarna efter nya kläder! Sikken tur att jag drar till k-stad efter psykologi-provet på torsdag! Får bli lite nya party-stoffes!

Nej, nej, duschen fullkomligt skriker efter mig här!

42875-13
Härliga (delar av) formationsgänget på torget i Zilina i Slovakien september 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0