Det försvann..

gjord ett lagom inlägg här igår, med lite härliga bilder osv. JA, då försvinner skiten! Konstigt att jag alltid har turen på min sida.

Går nog bättre idag. Fick ta bilen till skolan eftersom pappa var och svirade på hockeyn igår, och kom hem med en FUL förjestadströja! Go Frölunda!! Han var även lite bakis kan jag tänka mig ;)
Hade en lektion på morgonen, sen visade det sig att det inte var någon dans.. Och jag som hade behövt öva. Får bli på egen hand. Men så tar marika tag sig i kragen, och gör det internationella arbetet.! Så nu är det klart.. GÖTT MOS!

Nu ska jag bara skriva ut lite fakta, så jag kan sitta nere i Halmstad på lovet och göra skolarbeten! Wiihii! *not*

Sen är det dags att betala lite räkningar till vaktmästare här på skolan efter modevisningen, och sätta in pengar på konton och drit..

Tack, nu fick JAG skit för att Annie inte har lämnat tillbaka strykjärnen från modevisningen! ha, pyttsan heller, jag tar inte den skiten, för jag har varken sett eller rört några strykjärn. Det får de ta med henne! Annie, glöm inte strykjärnen!! ;)

Färgade och klippte håret igår.. Själv! haha! sån blir jag när jag inte orkar eller har råd med frisör. Ähh, det duger i krig! ^^,

Ikväll blir det dans
..! Önskar jag vore lika hurtig som syster Camilla (hon hade tydligen sprungit runt Säter på dagen, sen går hon på friskis på kvällen..) Men den tiden kommer, då när jag får tid över! Pust, denna tid....

Ha det gott, småglin! ;)                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0