Bokmal..

idag var jag tuff nog att bege mig till vårdcentralen, efter sammanlagt 30 minuter i telefon-kö! Besöket var näst intill onödigt, eftersom mina ögon tindrar som vanligt nu ^^,

Efter Vårdcentralen begav jag mig till "Bibblan" och lånade böcker: Dr Jekyll & Mr Hyde och någon gaaaaammmal bok av Selma Lagerlöf. Sen tänkte jag långa något som jag tycker verkade läsvärt, så jag lånade en mp3-bok.. :) "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra)" Perfekt.. nu kan jag gå och lyssna på min mp3 i 5 timmar och 6 minuter (!!!).. Blir en lååång promenad det! :P Betalade av lite gamla bills när jag ändå var igång.. Blir så när man inte lämnar tillbaka böcker o filmer i tid!

nu undrar jag abra hur mkt minne jag har kvar i mp3n, eftersom den är fullproppad med musik, skolarbeten och böcker.... Hmm?! Äh, får plats en del i 1 gb..

Pratade med Jessica på Vägvisaren om mitt balhår, och tro det eller ej, Floorfiller.. hahah! jag ahr sett avsnitt från de 3 första veckorna, men nu vet jag iaf att Ida är i final! KUUUUUL!!!!

Jessica är förhoppningsvis hemma på baldagen, så då leker hon frissa med mitt hår.. Ohlala, lär bli en massa löshår! =)

Annars så har jag varit ute och krattat barr o skit på gårdsplanen här hemma under förmiddagen! Flitiga myra.. Satt och njöt i solen med vovvarna en stund oxå, samtidgt som jag lyssnade på Kent.. Lovely!

hundarna tycker jag ser rastlösa ut nu.. Ska kanske förvarna dom om att jag har en 5 timmar lång bok att lyssna på medans vi går ;)

42875-24

Tänk va gott! Nu kan vi lämna de meterhöga snöhögarna bakom oss...(vårat lilla hus, gömt bakom snön)

42875-25

.. och istället sätta oss på en uteservering och ta en glass i solen! (Syster Camilla på Marinan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0