Bara Tisdag?!

Är det verkligen bara tisdag?! JAmenvisst, det är det..

Skrev en uppsats imorse. Den roligaste jag skrivit hittils. Om mig själv om 40 år! haha, herrgård, stall, lyxiga bilar, Elsa från Polen, våra vänner Lasse och Äva-Britt, Lasses meriter från Gymkhana-VM och mina barnbarn Embla och Irwin!
Ja herregud! vart får jag allt ifrån :P

Idag ska jag skjutsa pappa o hans vän till stan, för de ska till Karlstad o titta på hockey! Vill ju oxå med! Men, jag får väl köpa mig ngt roligt, och roa mig själv. öva lite på de tonvis med danserna som jag ska ha i huvudet! blääää!

Ska ordna upp min ekonomi lite. Planera den lite mer, så jag inte bara handlar, handlar och handlar.. Dax för Bulgarien snart, och då gäller det att ha med sig lite kosing. Ska bli så göööööttt!

Dax att gå och ha lite matematik C!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0