51 days to go..

Hej!

Inte mycket aktivitet här, men däremot i mitt liv. Har varit gräsänka under veckan då han varit i Karlstad och jobbat.
Jag har gått på spontan biokväll med mig själv och sett Black Swan, och dagen efter tränade jag & Elin ihop innan vi gick på bio igen och såg True Grit.
I torsdags hade vi en "kvinno" dag med "staben" på jobbet. En eftermiddag med föreläsning i productions logistic av en professor som avslutades med en 3-rätters hemma hos en kollega. 
Fredag kväll var vi på Mustasch konsert i Lisebergshallen. Muy bien!

På torsdag ska jag & Jocke på Robert Gustavsson på Rondo. Köpte biljetterna redan i Oktober, så det har varit en populär show. Detta ser jag fram emot mycket! 

Idag är det även 51 dagar kvar tills vi åker till New York. Lovely! Igår bokade vi även hotell, och det blev tillslut detta. Jag har grävt alldeles för mycket i Hotel träsket i New York, så jag hade svårt att bestämma mig tillslut. Har jämfört mellan hotels.com och booking.com, och därefter kollat på vad andra har för erfarenhet via tripadvisor.com. En super sida där tidigare gäster lägger in sina egna bilder och omdömen om hotellet.
Hotellet ligger nära 5th Ave. vilket innehåller mycket shopping ;)

En annan rolig händelse som jag inte skrivit är att jag nu fått en tillsvidar/fastanställningFlexLink, som Sales & Marketing assistant. Himla skönt, och rolig framförallt!
 
Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga söndag. Och kanske att jag får för mig att göra rent fönstren...
Chao!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 13:40:05
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0