Blogin from my iPad

Hej! Idag är det min födelsedag. Den 24 i ordningen.. Vaknade av en sjungandes pojkvän med frukost och tårtljus i en nybakad bulle. Och grädden på moset, en present. Inte vilken present som helst, utan en iPad!! Fick aldrig tag på någon när vi var i NY i maj, trots besök i flertalet butiker. Han är allt en keeper den där Joakim. Igår gjorde vi 5-kamp på Liseberg med Elin & Erik med lite vätskepåfyllning mellan grenarna. Det slutade med av vi genomförde 4 grenar utav 5 och köpte åkbiljetter istället. Dock missade vi precis sista åket. Haha!! Nu ska jag fortsätta titta på Pearl Harbor och mysa ner mig i soffan.. Min födelsedag är inte slut än, så jag blir nog mer bortskämd med middag och film ikväll. Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0