VANN i mellandagarna


Bilden tog jag när vi var på VANN i somras. Har redigerat den i Photoshop.

I mellandagarna tog vi ledigt från jobbet 2 dagar och besökte VANN, igen.
Denna gången blev jag inte like blow´n away som sist. Mer kids i poolerna, och massor av folk. En plattfisk platt kudde fick jag i sängen. Såpass platt att jag svullnat upp i ögonen när jag vaknade. Såg ju senare att det låg fler kuddar i garderoben!!

Vi hade iaf lite mys med varsin bok (Jag Elsas Mode, och han Svensk Maffia 2) framför brasan. Efter middagen handlade vi lite gott i baren + Gott & blandat och däckade på rummet.

Nästa gång tar vi ett annat Spa, variation är bra, har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0