Sitter av tiden..



På den tiden man faktiskt gick till gymmet..

Fick ett ryck vid 16.00 och var tvungen att sätta igång med en idé jag fick på jobbet, och här sitter jag än. Blev klar med min idé och skickade till chefen. Så, nu då?
Det går runt hantverkare här som behöver någon som "ansvarar" för dem. Och jag stannar tydligen kvar tills de är klara, har alldeles för svårt för att säga Nej helt enkelt.

Detta ska jag debitera för.

Så, jag sitter av lite tid på jobbet kan man säga. Hungrig är man också. Sushi sa rösten i andra luren när jag ringde hem för att kolla om maten var på G. Vilket innebär att jag får köpa färdig låda imorgon från Mat på jobbet maskinen här. Superbt att ha.

Är man hungrig/sugen på något går man ner till matsalen med mat-kortet där det står 2 st "kylskåp" med färdiga rätter, godis, smothies, dricka, mellanmål mm. Gojibär med mörkt choklad överdrag är favoriten!! Tillsammans med Frosh smothies..

Igår hade jag en riktig Höst-depp-dag. Svintrött hela dagen, och ingenting kändes roligt eller spännande. Tycker egentligen inte om när dagarna går till spillo, utan att göra något Vettigt. Och det händer allt för jämnan, så dags att skärpa sig på den fronten. Man vill titta tillbaka i livet och tycka att man gjorde det bästa utav det..

Träning, träning är prio 1! VARFÖR är det så svårt att motivera sig till det..?!!



Sommaren 2005/06..


Kommentarer
Postat av: Marie D

HEJ !

Fan va skönt att komma igång med träning. Jag har precis kommit igång också, är inne på 3e veckan & det är så skönt att man inte ger upp direkt !

Hoppas det håller i sej för dej också : ) PUSS

2011-01-20 @ 15:15:31
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0