Tryck



Livet tuffar på. Det är numera mörkt när man går till jobbet, och mörkt när man går hem från jobbet. Det är fint med höst!

På onsdag börjar jag en distanskurs för jobbets räkning, i trycksakproduktion. Dvs. lära mig programmen Photoshop, InDesign, Illustrator, för att kunna producera annonser, reklamblad, bilder till hemsida mm. och skicka färdigt för tryck. Himla kul att äntligen få lära sig ordentligt!

Dessutom har jag skickat in ansökningar till 12 (!!!) högskolekurser i vår. Lär inte alls gå alla 12, utan kanske 1-2 för att komplettera mitt arbete ännu mera.

Dags att hoppa in i duschen, för numer brukar vi bägge sova vid 22. ;)


Kommentarer
Postat av: Nikki

Fan vad bra. Då kan ju du göra iordning en massa bilder åt mig sen. Perfa!!



Men, sova vid 22...hur mkt pensionärsvarning är inte det då?



Hem till helgen?

2010-10-19 @ 11:02:47
Postat av: Mika

Precis, jag kan göra dina bilder! Jag kan ju även ta betalt för det. ;)



Ja, vid 22 brukar vi ligga till sängs och titta på Nyheterna, MYCKET pensionärsvarning på det. Men, man måste sova för att orka med, hålla sig frisk och förhindra tidiga ålderstecken! Man får passa på att sova när man inte har barn/hund att ta hänsyn till.

2010-10-20 @ 12:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0