Torsdag = städdag!


Tvingades upp 05.00 idag för att köra Jocke till Landvetter. Han skulle till Sthlm och Grundläggningsdagen på Svenska Mässan. Jag hade gärna stannat kvar på flygplatsen och tagit första bästa plan söderut. Eller öster. Sand, sol och värme vore ledorden. 

Jag har precis tränat :) Söker man på Cardio på Youtube hittar man oändligt med träningsprogram. Sen körde jag intervaller. 1 minut max, 1minut vila x 5.  Det är intervall som funkar på mig. Körde det en vecka när jag bodde hemma i sensomras och ändå var ute med hundarna, och tom. Jocke tyckte midjan blev mindre. Sen ska man ju fortsätta för ett det ska bli bra resultat ;) Ett löpband vore super vintertid när man inte vill halka ihjäl sig. Meen nu kommer snart våren och kanske tom. jag vågar bege mig ut på kvällarna och röra om på fläsket.

Torsdagar är mina städdagar. Det känns bra att vakna upp till ett städat hem på fredagmorgon och ta helg helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Muriel

tack mika!! :) kul att höra från dig! hur är läget?? kram!

2010-03-11 @ 20:02:29
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se/
Postat av: SOFIA

haha jag vet youtube är verkligen en resurs vad gäller sånt :)

2010-03-15 @ 14:56:36
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0