Hej!

Förra helgen var som sagt äldsta syster + familj här. Tjejerna åkta och shoppade på lördagen och killarna stack på Trav. Vissa vågade sig på att testa sushi, och vissa inte. På söndagen trängdes vi bland alla andra Hisingen-barn på Bus-fabriken. Jättekul, men det var skönt att tvätta händerna efteråt. Tänk alla barnbakterier som florerade bland bollhavet, pingisrack och plastmattor. Jag såg nästan förkylnings/vattenkoppor/svininfluensa/tandlossning(öroninflammation/blindtarmsinflammation-bakterier stirra mig rakt in i ögat.

Mycket riktigt. 2 dagar senare var jag dunderförkyld.

I lördags kom min andra syster & Freddan hit. Vi åt lite sushi-bitar innan vi begav oss till Universeum och alla fina djur. Bäst var infraröda ljuset. Värmekällor är ju oftast röda, men Nikkis näsa hade en annan färg - gul. Alltså, iskall. Jättekul!




Från vä: Jocke, Fredrik, Nikki med gul näsa och jag.

Söndag blev sovmorgon och en promenix innan jag & Nikki åkte till Frölunda och kikade i butiker. Jag hittade en Marc by Jacobs plånbok som jag ska köpa om mitt nästa mål går i uppfyllelse, like a reward.
Även måndag kikade vi i butiker fast inne i centrum innan hon styrde hemåt.


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för den fina bilden med dig o Nikki, men vem är eran kompis i bakrunden?(alltså bilden från universeum)

2010-03-31 @ 10:29:04
Postat av: Mika

haha! Jag lade upp den för din skull, jag har allt på fler hääärliga snakes ;)

Han ville nog komma in i "gänget" eftersom vi hade så roligt åt Nikkis näsa..

2010-03-31 @ 14:10:56
Postat av: Hussein Kockaman

Ormen ville komma in i "gänget" ja.

2010-03-31 @ 15:22:35
Postat av: Mika

Du Hussein, återgå till ditt arbete!

2010-03-31 @ 15:35:46
Postat av: Nikki (med gula näsan)

Andra har röda näsor; jag har gul. Så är det. För det vet jag. För det har vi bildbevis på.

Kan ju även tillläggas att Jockes skägg fryser en del bitvis och att han i stora drag verkar ganska blekgul i hela fejjan!! Faktiskt!



Milla...ormbilden är enbart för dig. Av Mikas min att döma, så ser hon ju ganska nöjd ut...men...om du kollar min härliga och talande min, så ska jag berätta om att världens giftigaste orm var ca 50 cm bakom mig. (Att det sen var 1 m pansar-glas emellan hör inte dit!)



Summa summarum...dit ska jag igen och leka barn på nytt! Fanns mkt skoj där! Hannah o Pontus...ni ska med!



Mika...ge mig hajgapet.

2010-03-31 @ 18:57:54
Postat av: SOFIA

sv: haha ja vad skulle funka om inte ett ultimatum :P L brukar inte snusa så jättemycket men ibland kommer det fram och jag gillert inte.. :P

2010-04-04 @ 11:02:40
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0