Dress



Klänningen i mitten kommer från H&M. Jag tycker den är fylsnygg och tror den kommer vara både snygg och skön att ha i sommar när hudtonen förhoppningsvis intar en annan färg än genomskinlig. Klänningen har varit slut i alla storlekar i bägge färger, men idag lyckades jag norpa åt mig en. Kilklackarna kommer också från H&M, jag fick hem ett par 38:or, men tån pekade ut ngt millimeter för mycket  för att vara snyggt att jag sålde dem till syster som var här i helgen och beställde en storlek större till mig själv. Rekommenderar kilklack, de är lättare att gå i och man får inte lika ont i fötterna ;)

Nu är jag på jakt efter den perfekta skinnjackan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0